Рівень злочинності в сфері нерухомості та ймовірність загрози безпеки населення, за даними дослідження «Crime Index by Country», щорічно зростає. І тільки правильна організація служби реагування захистить майно і здоров'я громадян, забезпечить контроль виробничих, складських, логістичних, комерційних і торгово-розважальних об'єктів. Крім «пультового» режиму роботи і дистанційної системи відеоспостереження на територіях, що охороняються встановлюють мобільні пункти пропуску, дачні сторожки або будки для охоронців. Оренда постів охорони в Києві з доставкою краном маніпулятором від компанії Булава Транс за найнижчою вартістю в Україні є вигідною пропозицією для наших клієнтів.
Зведення стаціонарного охоронного комплексу вимагає величезних фінансових витрат, які пов'язані з проектуванням, матеріалами та послугами будівельної бригади. Щоб заощадити бюджет, замовники відмовляються від капітальних споруд на користь тимчасових мобільних будівель. Компанія Булава Транс з міста Києва рекомендує недорого орендувати наступні види постів охорони:
Готові конструкції на основі профілів з нержавіючої сталі стійкі до перепадів температур і ультрафіолетового випромінювання, мають високі антикорозійні і протигрибковими якостями. Для виробництва вікон використовується алюмінієвий профіль і загартоване скло. За бажанням замовника Булава Транс забезпечує пости охорони в Києві необхідними меблями і аксесуарами. Наприклад, вентилятори, жалюзі, столики, стільці і т.д.
Незважаючи на модернізацію національної поліції, понад 90% фізичних і юридичних осіб вибирають для реалізації контрольно-наглядових заходів приватні структури. Близько 400 таких компаній зосереджені в Києві. Булава Транс відстежує тенденції ринку охоронних послуг з 2006 року і пропонує найкращі умови оренди постів охорони в Україні:
Крім того, Булава Транс - одна з небагатьох компаній в Україні, яка отримала дозвіл від Держгірпромнагляду на експлуатацію крана маніпулятора в центрі Києва, перевезення великогабаритних вантажів, постів охорони, сторожових, контрольно-пропускних мобільних пунктів.